Публікація:
Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Державний біотехнологічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Романчик Т. В., Самойлов О. В. // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 516-518. – Отримано з https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/, вільний (дата звернення 09.09.2024 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced