Публікація:
Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу

dc.contributor.authorПрочухан, Дмитро Володимировичuk
dc.date.accessioned2019-11-27T12:12:56Z
dc.date.available2019-11-27T12:12:56Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ статті розглянуто практичний досвід впровадження і застосування технології дистанційного навчання для студентів Харківського комп’ютерно- технологічного коледжу Національного технічного Університету «Харківський політехнічний інститут». В процесі проведеного дослідження описано умови самостійної роботи майбутніх техніків- програмістів під час використання інтерактивних елементів середовища Moodle на прикладі дисципліни «Розробка клієнт-серверних застосувань». Запропоновано раціональні засоби, форми та методи навчання, які реалізуються за допомогою електронного навчального курсу. Визначено переваги дистанційного навчання, які сприяють підвищенню якості знань, розвитку фахових компетенцій молодших спеціалістів.uk
dc.description.abstractThe practical experience of the introduction and application of distance learning technology for students of Kharkiv Polytechnic Institute, National Technical University, is considered in the article. In the course of the research the conditions of independent work of future technicians-programmers during the use of interactive elements of the Moodle environment on the example of the discipline "Development of client-server applications" are described. The rational means, forms and methods of education, which are implemented through the e-learning course, are offered. The advantages of distance learning, which contribute to the improvement of the quality of knowledge, the development of professional competencies of junior specialists are determined.en
dc.identifier.citationПрочухан Д. Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу / Д. Прочухан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 2. – С. 85-99.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2019.2.08
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43097
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectелектронний курсuk
dc.subjectінтерактивний елементuk
dc.subjecte-courseen
dc.subjectinteractive elementen
dc.titleУмови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсуuk
dc.title.alternativeThe conditions of independent work of future technicians-programmers during the use of interactive elements of the controlled from distance courseen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication991b1fd6-526a-484b-809c-8453c1e873a1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery991b1fd6-526a-484b-809c-8453c1e873a1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
TIPUSS_2019_2_Prochukhan_Umovy samostiinoi.pdf
Розмір:
568.88 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: