Публікація:
Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглянуто практичний досвід впровадження і застосування технології дистанційного навчання для студентів Харківського комп’ютерно- технологічного коледжу Національного технічного Університету «Харківський політехнічний інститут». В процесі проведеного дослідження описано умови самостійної роботи майбутніх техніків- програмістів під час використання інтерактивних елементів середовища Moodle на прикладі дисципліни «Розробка клієнт-серверних застосувань». Запропоновано раціональні засоби, форми та методи навчання, які реалізуються за допомогою електронного навчального курсу. Визначено переваги дистанційного навчання, які сприяють підвищенню якості знань, розвитку фахових компетенцій молодших спеціалістів.
The practical experience of the introduction and application of distance learning technology for students of Kharkiv Polytechnic Institute, National Technical University, is considered in the article. In the course of the research the conditions of independent work of future technicians-programmers during the use of interactive elements of the Moodle environment on the example of the discipline "Development of client-server applications" are described. The rational means, forms and methods of education, which are implemented through the e-learning course, are offered. The advantages of distance learning, which contribute to the improvement of the quality of knowledge, the development of professional competencies of junior specialists are determined.

Опис

Ключові слова

електронний курс, інтерактивний елемент, e-course, interactive element

Бібліографічний опис

Прочухан Д. Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів під час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу / Д. Прочухан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 2. – С. 85-99.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в