Публікація: Розробка рекламної кампанії
Дата
2016
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламні заходи, маркетингова програма, інноваційна думка, сегментування ринку
Бібліографічний опис
Зацаринний В. М. Розробка рекламної кампанії / В. М. Зацаринний, Д. В. Райко // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 240-241.