Publication:
Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T12:50:08Z
dc.date.available2014-02-18T12:50:08Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практич. конф. вчених та спеціалістів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4241
dc.language.isouk
dc.publisherТаврійський національний університетuk
dc.subjectефективність підприємстваuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectлояльність споживачаuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectпідхід методичнийuk
dc.titleПроблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингуuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia hotovnosti_2009.pdf
Size:
111.31 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
license.txt
Size:
6.73 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: