Публікація:
Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Таврійський національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

ефективність підприємства, управління стратегічне, лояльність споживача, продукція, підхід методичний

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практич. конф. вчених та спеціалістів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в