Публікація:
Методичні вказівки до проведення практичних занять з "Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг"

dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-10-31T16:30:45Z
dc.date.available2023-10-31T16:30:45Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractПідготовка фахівців зі спеціальності «Маркетинг» потребує ретельного дотримання вимог щодо практичного наповнення навчального процесу. Практичний тренінг є формою навчання, яка максимально наближена до практичної діяльності і надає реальну базу знань та навичок для подальшого використання у практичній роботі на підприємствах. Практична підготовка здобувачів здійснюється на основі передових знань і технологій навчання, з використанням сучасних інформаційних можливостей. Призначення практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг - закріпити знання та практичні навики, набуті під час вивчення профілюючих дисциплін, ознайомити із сучасними інструментами маркетингової діяльності та сформувати у здобувачів практичних навичок щодо маркетингової діяльності підприємств сфери послуг. Також здобувачі ознайомлюються з механізмами вирішення маркетингових та управлінських завдань на прикладі конкретних підприємств сфери послуг. Практичний тренінг є невід’ємною складовою навчального процесу і важливим засобом підготовки кваліфікованих фахівців з маркетингу, логічним продовженням навчальних курсів та складовою частиною процесу підготовки майбутніх фахівців. Метою викладання навчальної дисципліни «Практичний тренінг з маркетингу в сфері послуг» є набуття здобувачами практичних навичок щодо діяльності підприємств сфери послуг, методів вивчення ринку послуг, визначення шляхів та резервів розвитку підприємства сфери послуг в сучасних умовах, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до проведення практичних занять з "Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 36 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70291
dc.language.isouk
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectекономічна діяльність
dc.subjectфінанси
dc.subjectуправлінські рішення
dc.subjectринкові відносини
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.titleМетодичні вказівки до проведення практичних занять з "Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery866d1890-77ed-4c3b-ad03-b02208eb921e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Prakktychnyi_treninh.pdf
Розмір:
839.07 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: