Публікація:
Імідж підприємства як відображення його потенціалу

Ескіз

Дата

2010

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

концепція маркетингова, капітал соціальний, реклама, потенціал мотиваційний, маркетинг холістичний, Public Relations

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в