Публікація: Дослідження ефективності торгівлі з європейськими компаніями
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Доповідь містить огляд ключових аспектів, що вивчаються у рамках дослідження, а також визначає його значення для бізнесу та науки. Дослідження включає в себе аналіз ефективності торгівлі з європейськими компаніями, враховуючи такі фактори, як обсяги торгівлі, стратегії маркетингу та збуту, конкурентність на ринку, тарифні та нетарифні бар'єри, а також політичні та економічні умови.
The report provides an overview of the key aspects of the research, as well as its implications for business and science. The study includes an analysis of trade performance with European companies, taking into account factors such as trade volumes, marketing and sales strategies, market competition, tariff and non-tariff barriers, as well as political and economic conditions.
The report provides an overview of the key aspects of the research, as well as its implications for business and science. The study includes an analysis of trade performance with European companies, taking into account factors such as trade volumes, marketing and sales strategies, market competition, tariff and non-tariff barriers, as well as political and economic conditions.
Опис
Ключові слова
міжнародна торгівля, міжнародні компанії, ефективність, international trade, international companies, efficiency
Бібліографічний опис
Сусліков С. В. Дослідження ефективності торгівлі з європейськими компаніями / Станіслав Сусліков, Петро Перерва, Дмитро Нестеров // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту = Strategic imperatives of modern management : зб. матеріалів 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 08 травня 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 409-412. – Отримано з: https://drive.google.com/file/d/1tATkwRXaZH3kYQoskPTwvmQ_tqgGXeV2/view, вільний (дата звернення 25.10.2024).