Публікація:
Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2022-06-11T21:29:17Z
dc.date.available2022-06-11T21:29:17Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractСистематизовано характерні риси інформаційного суспільства, які впливають на специфіку проведення маркетингових досліджень. Визначено особливості роботи фокус-груп за умов он-лайн та оф-лайн.uk
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства / Л. С. Ларка // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики = Management of socio-economic transformations of business processes: realities and challenges : тези доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2022 р. – Мукачево : МДУ, 2022. – С. 253-256.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57190
dc.language.isouk
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectактуальна інформаціяuk
dc.subjectвеб-аналізuk
dc.titleОсобливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільстваuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Larka_Osoblyvosti_orhanizatsii_2022.pdf
Розмір:
585.08 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: