Публікація:
Застосування інструментів маркетингових комунікацій в залежності від стадії ЖЦТ

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorРонзік, Є. С.uk
dc.date.accessioned2023-01-18T17:32:30Z
dc.date.available2023-01-18T17:32:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКітченко О. М. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в залежності від стадії ЖЦТ [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, Є. С. Ронзік // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2022 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2022. – P. 65-68. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61395.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61395
dc.language.isouk
dc.subjectдослідження ринкуuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectобсяги збутуuk
dc.subjectпопитuk
dc.titleЗастосування інструментів маркетингових комунікацій в залежності від стадії ЖЦТuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Kitchenko_Zastosuvannia_instrumentiv_2022.pdf
Розмір:
254.21 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: