Публікація:
Forms of market entry: platform in global marketing

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

marketing strategie, e-commerce, digital market, global customer base

Бібліографічний опис

Nikiforova M. О. Forms of market entry: platform in global marketing / M. О. Nikiforova, M. V. Litvynenko // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – P. 683.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в