Публікація:
Нейромаркетинг: дослідження каналів управління

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламна інформація, потенційні споживачі, Ейл Смідтс, канали сприйняття

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова, А. В. Косенко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 124-125.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в