Публікація: Нейромаркетинг: дослідження каналів управління
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламна інформація, потенційні споживачі, Ейл Смідтс, канали сприйняття
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Нейромаркетинг: дослідження каналів управління / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова, А. В. Косенко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 124-125.