Публікація:
Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайовичuk
dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївнаuk
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2022-04-22T21:02:31Z
dc.date.available2022-04-22T21:02:31Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractОтримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.uk
dc.description.abstractThe obtained results develop and deepen the fundamental aspects of innovation management and marketing of innovations in terms of developing a theoretical and methodological approach to marketing analysis of consumer problems as a factor in motivating their behavior and the source of ideas of innovative developments for the formation on this basis and implementation of the strategy of innovative development of the enterprise in the permanently changing conditions of transformation of technological structures and the fourth industrial revolution.en
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // 30 років Незалежності: здобутки та перспективи розвитку маркетингу в Україні : монографія / заг. ред. А. О. Старостіна. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 173-185.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56571
dc.language.isouk
dc.publisherІнтерсервісuk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectпроблеми споживачівuk
dc.subjectджерела ідей інноваційuk
dc.subjectінноваційні розробкиuk
dc.subjectmarketing innovationsen
dc.subjectinnovation processen
dc.subjectconsumer problemsen
dc.subjectsources of innovation ideasen
dc.subjectinnovative developmentsen
dc.titleМаркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробокuk
dc.title.alternativeMarketing analysis of consumer problems as a factor in motivating their behavior and the source of ideas for innovative developmentsen
dc.typeBook chapteren
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Illiashenko_Marketynhovyi_analiz_2022.pdf
Розмір:
638.7 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: