Публікація:
Івент–маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій на прикладі ПрАТ "Філіп Морріс Україна"

dc.contributor.authorСкрипченко, Я. В.
dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславна
dc.date.accessioned2024-06-23T20:46:38Z
dc.date.available2024-06-23T20:46:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСкрипченко Я. В. Івент–маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій на прикладі ПрАТ "Філіп Морріс Україна" / Я. В. Скрипченко, М. В. Літвиненко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 887.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78623
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectпросування компанії
dc.subjectпросування товару
dc.subjectпросування послуги
dc.titleІвент–маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій на прикладі ПрАТ "Філіп Морріс Україна"
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Skrypchenko_Ivent–marketynh.pdf
Розмір:
3.94 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: