Публікація:
Методичні рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері послуг

dc.contributor.authorОсипенко, Станіслав Миколайовичuk
dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorТесніков, Олександр Михайловичuk
dc.contributor.authorКуруч, Ігор Олександровичuk
dc.date.accessioned2023-01-28T22:04:20Z
dc.date.available2023-01-28T22:04:20Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractВизначено актуальність проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг у сучасних умовах господарювання. У змістовному вигляді сформульовано завдання управління конкурентоспроможністю підприємств і запропоновано схему його виконання, яка включає такі етапи: формування факторів, що визначають конкурентоспроможність; обґрунтування показника конкурентоспроможності та його моделі; розрахунок показника конкурентоспроможності та його факторний аналіз; визначення резервів зростання показника конкурентоспроможності; формування завдання з підвищення конкурентоспроможності; формування переліку заходів для виконання завдання; вибір заходів для реалізації; впровадження заходів, контроль і регулювання. Розглянуто порядок розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності, до складу якого входять групи показників, що визначають стан підприємства та конкурентоспроможність його продукції, а також показники всередині кожної групи. Запропоновано методику економічного аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства, яка дозволяє провести загальну оцінку своєї конкурентної позиції порівняно з конкурентами; визначити вплив факторів на відмінність своєї позиції від позиції конкурентів; розрахувати резерви зростання показника конкурентоспроможності та розробити заходи щодо їх реалізації. Відповідно до конкурентної стратегії підприємства та завдання по зростанню показника конкурентоспроможності на основі використання положень теорії економічної ефективності обґрунтовується перелік заходів, практичне впровадження яких дозволить виконати завдання при мінімальному обсягу витрат ресурсів. Передбачається оперативний контроль за впровадженням заходів та їх впливом на показник конкурентоспроможності з метою своєчасного прийняття коригувальних управлінських рішень.uk
dc.description.abstractThe relevance of the problem of managing the competitiveness of service sector enterprises in modern conditions of economic management is determined. In a contentual form, the task of managing the competitiveness of enterprises is formulated and a scheme of its implementation is proposed, which includes the following stages: formation of factors that determine competitiveness; substantiation of the competitiveness indicator and its model; computing the competitiveness indicator and its subsequent factor analysis; determination of reserves for growth of the competitiveness index; formation of the task of increasing competitiveness; formation of a list of measures for implementing the task; selection of measures for the implementation; implementation of measures, control and regulation. The procedure for computing the integral indicator of competitiveness, which includes groups of indicators that determine the state of the enterprise and the competitiveness of its products, as well as indicators within each group, is considered. The methodology of economic analysis of the level of competitiveness of the enterprise is proposed, which allows to conduct an overall assessment of its competitive position compared to competitors; determine the influence of factors on the difference in their position from the position of competitors; calculate the reserves of growth of the competitiveness indicator and develop measures for their implementation. In accordance with the competitive strategy of the enterprise and the task of increasing the competitiveness indicator on the basis of the use of the provisions of the theory of economic efficiency, a list of measures is substantiated, the practical implementation of which will allow to perform the task with a minimum amount of resources. Operational control over the implementation of measures and their impact on the competitiveness indicator is envisaged in order to make corrective managerial decisions in a timely manner.en
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері послуг / С. М. Осипенко [та ін.] // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2021. – № 9. – C. 243-249.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-243-249
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0548-6428
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4693-0428
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8501-9250
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61798
dc.language.isouk
dc.publisherВидавничий дім "Інжек"uk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectпоказники конкурентоспроможностіuk
dc.subjectекономічний аналізuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitiveness of enterpriseen
dc.subjectindicators of competitivenessen
dc.subjecteconomic analysisen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectmarketen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectstrategyen
dc.titleМетодичні рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері послугuk
dc.title.alternativeThe Methodological Recommendations for Improving the Management of Enterprise Competitiveness in the Service Sectoren
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
BI_2021_9_Osypenko_Metodychni_rekomendatsii.pdf
Розмір:
668.41 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: