Публікація:
Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T12:04:03Z
dc.date.available2014-02-18T12:04:03Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationРайко Д. В. Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Менеджмент підприємницької діяльності : матеріали 7-ї Всеукр. конф. студентів, аспірантів, докторантів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4238
dc.language.isouk
dc.publisherТаврійський національний університетuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectтрансформаціяuk
dc.subjectсистема соціально-економічнаuk
dc.subjectфілософія бізнесуuk
dc.titleМетодичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємствuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Metodychni polozhennia_2009.pdf
Розмір:
142.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: