Публікація:
Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Таврійський національний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, трансформація, система соціально-економічна, філософія бізнесу

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Менеджмент підприємницької діяльності : матеріали 7-ї Всеукр. конф. студентів, аспірантів, докторантів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в