Публікація:
Методи і моделі аналізу ефективності систем електронної комерції

dc.contributor.authorСергієнко, Олена Андріанівнаuk
dc.contributor.authorШапран, Олена Євгенівнаuk
dc.contributor.authorСоснов, Ігор Ігоровичuk
dc.date.accessioned2020-01-27T10:19:44Z
dc.date.available2020-01-27T10:19:44Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ роботі досліджено методи аналізу ефективності системи електронної комерції; розглянуто технологію організації комерційної діяльності в сучасних умовах, основні інструменти електронної комерції. Проведений аналіз та здійснено порівняння традиційного й електронного маркетингу. Наведено етапи планування е-маркетингу. Представлено концептуальну схему моделювання бізнес-процесів в електронній комерції за допомогою UML Use Саse Dіаgrаm Eхаmрle. Проведено аналіз ефективності роботи веб-сайту інтернет-магазину “Lu bоutіquе” за допомогою системи Gооglе Аnаlytісs, що дозволяє визначити напрямки вдосконалення й оптимізації сайту, основні джерела залучення клієнтів, середній чек, показник конверсії та ефективність рекламної кампанії. Здійснено аналіз бізнес-процесів в електронній комерції та розроблено пропозицій щодо вдосконалення управління ними з урахуванням попиту на продукцію на основі методів моделювання та використання інформаційних технологій. Побудовано моделі експоненційного згладжування (Брауна, Холта) та багатофакторні моделі формування збитків, що дозволяють здійснювати прогнозування результатів діяльності магазину та приймати відповідні управлінські рішення. Визначено, що для досліджуваного інтернет-магазину “Lu bоutіquе”, перш за все, на рівень збитків впливають: витрата сировини (тканини) на 1 кг одягу, відсоток реалізації одягу та вартість закупівлі 1 кг одягу. На основі здійсненого моделювання та аналізу роботи веб-ресурсу та показників трафіку сайту визначено шляхи підвищення ефективності управління інтернет-магазином. Результати роботи можуть бути впроваджені в системах електронної комерції на мікроекономічному рівні.uk
dc.description.abstractThe publication explores methods of analyzing the efficiency of the e-commerce system; with consideration of the technology of organizing commercial activities in the current environment and the main instruments of e-commerce. The analysis and comparison of traditional and electronic marketing is carried out. The stages of e-marketing planning are provided. A conceptual scheme of modeling business processes in e-commerce with the help of UML Use Case Diagram Example is presented. An analysis of effectiveness of the on-line store “Lu bоutіquе” is carried out with the help of the Gооglе Аnаlytісs system, allowing to define the directions of improvement and optimization of the website, the main sources of customer engagement, the average check, conversion indicator and efficiency of an advertising campaign. An analysis of business processes in e-commerce is accomplished and proposals to improve their management are elaborated based on demand for products, using methods of modeling and information technology. Exponential smoothing models (Brown, Holt) and multi-factor models of loss formation are built, allowing to predict performance of the store and then make appropriate managerial decisions. It is defined that for the researched on-line store “Lu bоutіquе” first of all, the level of losses particularly is affected by: consumption of raw materials (tissue) per kg of clothing, percentage of clothing sales, and the cost of purchasing 1 kg of clothing. Based on the carried out simulation and analysis of the web resource’s performance along with the website’s traffic indicators, ways to improve the efficiency of management of the online store are defined. The results can be applied to the e-commerce systems at micro-economic level.en
dc.identifier.citationСергієнко О. А. Методи і моделі аналізу ефективності систем електронної комерції / О. А. Сергієнко, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2019. – № 11 (502). – С. 140-149.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9796-9218
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6921-1445
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0027-5488
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44048
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.uk
dc.subjectбізнес-процесuk
dc.subjectсистема електронної комерціїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectрегресіяuk
dc.subjectкореляціяuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectекспоненційне згладжуванняuk
dc.subjectUMLen
dc.subjectbusiness processen
dc.subjecte-commerce systemen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectregressionen
dc.subjectcorrelationen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectexponential smoothingen
dc.titleМетоди і моделі аналізу ефективності систем електронної комерціїuk
dc.title.alternativeMethods and models for analyzing the efficiency of e-commerce systemsen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2
relation.isAuthorOfPublication7da8413a-d3d8-4551-aa1f-de1268590d5a
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycf92f2f2-aae1-494e-aa26-0ac6c5735ed2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
BI_2019_11_Serhiienko_Metody_i_modeli.pdf
Розмір:
1.24 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: