Публікація: Розробка антикризової маркетингової стратегії розитку фарм ринку України в умовах війни на 2023 рік
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
В період повномаштабної війни України з росією практично всі виробничі та продовольчі ринки зазнали катастрофічних втрат і наслідки можуть бути непередбачуваними. Зокрема, фармацевтичний ринок за 2022 р. знизився у гривні на 14 %. Втрати фармацевтичного ринку сконцентровані на чотирьох «фронтах»: - населення – тимчасово переміщені особи, втрати доходу населення; - аптеки – закриті та розбиті аптеки, нестача персоналу, складнощі дистрибуції; - території – воєнні дії, тимчасова окупація; - інфляція – впродовж року на 20,7 %. У ситуації, що склалася актуальним є розробка маркетингової стратегії розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку на 2023 р.
Опис
Ключові слова
антикризові маркетингові стратегії, фармацевтичний ринок, воєнний час, операційні завдання, ризик-менеджмент
Бібліографічний опис
Літвиненко М. В. Розробка антикризової маркетингової стратегії розитку фарм ринку України в умовах війни на 2023 рік / М. В. Літвиненко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 724-725. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 17.02.2024 р.).