Публікація:
Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2022-06-12T09:57:20Z
dc.date.available2022-06-12T09:57:20Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractВизначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.uk
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
dc.language.isouk
dc.publisherЧеркаський державний технологічний університетru
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectфінансові службиuk
dc.titleПосилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових дослідженьuk
dc.title.alternativeStrengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing researchen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Larka_Posylennia_marketynhovoho_2022.pdf
Розмір:
220.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: