Публікація: Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Черкаський державний технологічний університет
Анотація
Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.