Публікація: Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ФОП Томенко Ю. І.
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове планування, продукт, ціна, вхідний маркетинг, інноваційний маркетинг
Бібліографічний опис
Сергієнко О. А. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва / О. А. Сергієнко, О. О. Подоляк, В. В. Рибалка // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : труди 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 40-42.