Публікація:
Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Томенко Ю. І.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингове планування, продукт, ціна, вхідний маркетинг, інноваційний маркетинг

Бібліографічний опис

Сергієнко О. А. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва / О. А. Сергієнко, О. О. Подоляк, В. В. Рибалка // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : труди 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 40-42.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в