Публікація:
Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

туристичні послуги, комунікативна компетентність, реклама, Інтернет

Бібліографічний опис

Ільїна В. В. Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму / В. В. Ільїна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 241-243.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в