Публікація:
Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Медіапланування"

Ескіз

Дата

2014

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У цьому виданні відповідно до навчального плану курсу "Медіапланування" наведено 8 тем, які вміщують задачі та ситуаційні вправи, подано деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питань курсу та отримати навички у розв'язанні задач медіапланування.

Опис

Ключові слова

медіапланування, рекламна компанія, рекламні носії, реклама, медіаплан, медіадослідження, медіарелейшнз, оціночні компоненти медіаплану

Бібліографічний опис

Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Медіапланування" : для студ. екон. ф-ту напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної та заочної форми навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 28 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в