Публікація:
Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів

dc.contributor.authorПрочухан, Дмитро Володимировичuk
dc.contributor.authorКостиря, Ірина Валентинівнаuk
dc.date.accessioned2021-09-28T10:31:53Z
dc.date.available2021-09-28T10:31:53Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractВ статті розглянуто нові підходи до оцінювання навчальних досягнень студентів у системі вищої освіти. Визначено сучасні пріоритети в освіті, одним з яких є контроль якості знань у майбутніх фахівців. Підкреслено, що опанування фаховими дисциплінами під час професійної підготовки передбачає вивчення питань прикладного спрямування: конструювання тестів різних рівнів застосування, контрольного матеріалу за цілями використання, інтерпретація результатів тестування, тлумачення його результатів та формування висновків щодо його відповідності меті, завданням, розуміння основних характеристик якості контрольного матеріалу і можливості використання комп’ютерних технологій при створенні, проведенні і опрацюванні результатів тестування. В статті експериментально доведено, що оцінювання якості знань у майбутніх фахівців за допомогою критеріально-орієнтованого тестування на основі використання комп’ютерів є одним з ефективних засобів педагогічного контролю.uk
dc.description.abstractThe article considers new approaches to assessing student achievement in higher education. Modern priorities in education are considered, one of which is quality control of knowledge of future specialists. In general, mastering professional disciplines during training involves studying issues of application: designing tests of different levels of application, control material for use, interpretation of test results, interpretation of its results and drawing conclusions about its compliance with the purpose, objectives, understanding of the main quality characteristics of control material and the possibility of using computer technology in creating, conducting and processing test results. The article experimentally proves that assessing the quality of knowledge of future professionals using criterion-based testing based on the use of computers is one of the most effective means of pedagogical control.en
dc.identifier.citationПрочухан Д. В. Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів / Д. В. Прочухан, І. В. Костиря // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 81-97.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.07
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4622-1015
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2967-4530
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54275
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectкомп’ютерне навчанняuk
dc.subjectcomputer trainingen
dc.titleКритеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентівuk
dc.title.alternativeCriterion-oriented test based on the use of computers as a means of evaluating the quality of students’ knowledgeen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication991b1fd6-526a-484b-809c-8453c1e873a1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery991b1fd6-526a-484b-809c-8453c1e873a1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
TIPUSS_2021_2_Prochukhan_Kryterialno-oriientovane.pdf
Розмір:
604.54 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: