Публікація:
Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна
dc.contributor.authorАлексєєв, Олександр
dc.date.accessioned2024-06-03T06:59:55Z
dc.date.available2024-06-03T06:59:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРайко Д. В. Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Райко Діана, Алексєєв Олександр // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 61-63. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdf
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77991
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Ліра-К
dc.subjectмаркетингові стратегії
dc.subjectкризовий менеджмент
dc.subjectУкраїна
dc.subjectвійна
dc.subjectресурсні обмеження
dc.subjectцифрові інструменти
dc.subjectстратегічне партнерство
dc.subjectmarketing strategies
dc.subjectcrisis management
dc.subjectUkraine
dc.subjectwar
dc.subjectresource constraints
dc.subjectdigital tools
dc.subjectstrategic partnership
dc.titleІнноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану
dc.title.alternativeInnovative approaches to marketing in the conditions of martial law
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Innovatsiini_pidkhody_2024.pdf
Розмір:
556.56 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: