Публікація:
Підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївна
dc.date.accessioned2024-04-06T10:28:20Z
dc.date.available2024-04-06T10:28:20Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ статті визначено основні напрями цифровізації управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено складові системи документообігу маркетингових бізнес-процесів. Показано, що цифровізація сприяє підвищенню ефективності проведення маркетингових досліджень, обґрунтування маркетингових рішень. Визначено, що сумісне застосування інструментарію традиційного та цифрового маркетингу дозволяє отримати синергетичний ефект при управлінні результативністю маркетингової діяльності. Показано доцільність проєктування системи документообігу маркетингових бізнес-процесів у розрізі основних напрямів маркетингової діяльності підприємства (розроблення товарної, цінової, збутової, комунікаційної політик, управління маркетингом), а також точок взаємодії функціональної підсистеми управління маркетингом з функціональними підсистемами управління виробництвом, кадрами, фінансами та інноваціями. Визначено, що у повоєнний період основними загрозами для підприємства є зруйнованість логістичних ланцюгів, дефіцит власних коштів підприємств та складність отримання кредитних коштів, ускладнення умов ведення бізнесу через державну політику, високий ступінь невизначеності бізнес-середовища. В таких умовах саме інструменти цифрових технологій дозволяють підвищити ефективність управління результативністю маркетингової діяльності та більш раціонально розподіляти обмежений маркетинговий бюджет.
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду [Електронний ресурс] / Ларка Людмила // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки = Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. – Електрон. текст. дані. – 2024. – Т. 326, № 1. – С. 118-122. – URL:https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/22/20, вільний (дата звернення 06.04.2024 р.).
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-20
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76181
dc.language.isouk
dc.publisherХмельницький національний університет
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectуправління
dc.subjectсинергія
dc.subjectефективність
dc.subjectКРІ
dc.subjectмаркетингові рішення
dc.subjectонлайн маркетингові дослідження
dc.subjectонлайн фокус-групи
dc.titleПідвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of management of the performance of marketing activities of the enterprise in the conditions of digitalization and the post-war period
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Visnyk_KhNU_EN_2024_326_1_Larka_Pidvyshchennia_efektyvnostipdf
Розмір:
251.63 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: