Публікація:
Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.authorСамойлов, Олександр
dc.date.accessioned2024-06-04T08:45:00Z
dc.date.available2024-06-04T08:45:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / Романчик Тетяна, Самойлов Олександр // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 67-68. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdf
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78057
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво "Ліра-К"
dc.subjectреклама
dc.subjectефективність
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність
dc.subjectміжнародний маркетинг
dc.subjectреклама на зовнішньому ринку
dc.subjectadvertising
dc.subjectefficiency
dc.subjectforeign economic activity
dc.subjectinternational marketing
dc.subjectadvertising on the foreign market
dc.titleЕфективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу
dc.title.alternativeEfficiency of advertising campaigns in the international marketing system
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Romanchyk_Efektyvnist_reklamnykh_2024.pdf
Розмір:
672.34 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: