Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю"

dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславна
dc.date.accessioned2024-07-22T06:51:29Z
dc.date.available2024-07-22T06:51:29Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractВ сучасних умовах, як науковий базис, що обумовлює стратегічний розвиток України в доступній для огляду перспективі, виступає концепція розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу як комплексної діяльності суб’єктів господарювання, заснованої на використанні ініціативи, креативності, економічної самостійності та інноваційних можливостей підприємницьких структур національного ринку і його територіально-галузевих складових. Саме готельно-ресторанна індустрія з її інноваційно-стратегічним потенціалом може створити необхідні умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для виходу з кризи, поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів у вітчизняній сфері гостинності. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток готельно-ресторанної справи, активізувати діяльність у ній, який забезпечує досягнення її результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику підприємств та компаній даної сфери послуг принципів і методів стратегічного маркетингу. Сьогодні ефективна діяльність компанії готельно-ресторанного бізнесу залежить від своєчасного визначення маркетингової стратегії та послідовного здійснення маркетингової політики. Проте, більшість підприємницьких структур використовують лише окремі методи та прийоми стратегічного маркетингу, тоді як розвиток готельно-ресторанного сектору економіки України формує умови для цілеспрямованої та комплексної маркетингової діяльності. Сам маркетинг забезпечує обґрунтованість управлінських рішень, виробничої, фінансової і збутової сфери підприємства сфери гостинності, дозволяє привести у відповідності до його стратегічних цілей попит і пропозицію на конкретному сегменті ринку. Саме цим пояснюється доцільність, актуальність, необхідність вивчення майбутнім фахівцем навчальної дисципліни «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів» та обґрунтовуються її предмет, мета і завдання.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю" [Електронний ресурс] : для здобувачів економічних спеціальностей другого рівня (магістр) вищої освіти / уклад.: М. В. Літвиненко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 40 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79561
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79561
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectпрактична робота
dc.subjectсамостійна робота
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.subjectстратегічне управління
dc.titleМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Stratehichne_upravlinnia.pdf
Розмір:
834.47 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: