Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Бренд-менеджмент"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Дисципліна спрямована на формування у студентів навичок формування та управління брендом організації та особистості, зокрема. Бренд є найбільш цінним нематеріальним активом організації. Бренд-менеджмент спрямований на створення і управління вартістю та капіталом брендів, надає компаніям реальні можливості не тільки зберігати стійку групу лояльних споживачів, але й значно збільшувати свою вартість за рахунок успішних брендів. Метою дисципліни є отримання ами вищої освіти глибоких знань щодо особливостей брендінгу та ребрендінгу, сприйняття нових технологій, формування стратегії розвитку бренду, інструментарію оцінювання брендуорганізації, оволодіння системою навичок, знань, у тому числі розвитку особистості направлених на забезпечення організаційного успіху.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, практичні заняття, бренд-менеджмент, маркетинг, бренд, розвиток бренду

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Бренд-менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого рівня здобуття вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад.: Косенко О. П. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 46 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78506

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в