Публікація: Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Бренд-менеджмент"
Дата
2024
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Дисципліна спрямована на формування у студентів навичок формування та управління брендом організації та особистості, зокрема. Бренд є найбільш цінним нематеріальним активом організації. Бренд-менеджмент спрямований на створення і управління вартістю та капіталом брендів, надає компаніям реальні можливості не тільки зберігати стійку групу лояльних споживачів, але й значно збільшувати свою вартість за рахунок успішних брендів. Метою дисципліни є отримання ами вищої освіти глибоких знань щодо особливостей брендінгу та ребрендінгу, сприйняття нових технологій, формування стратегії розвитку бренду, інструментарію оцінювання брендуорганізації, оволодіння системою навичок, знань, у тому числі розвитку особистості направлених на забезпечення організаційного успіху.
Опис
Ключові слова
методичні вказівки, практичні заняття, бренд-менеджмент, маркетинг, бренд, розвиток бренду
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Бренд-менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого рівня здобуття вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад.: Косенко О. П. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 46 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78506