Публікація:
Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-20T09:34:23Z
dc.date.available2014-02-20T09:34:23Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractУдосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.uk
dc.description.abstractImproved categories of the theory of development, namely: the definition of marketing, the distinction which is focusing on: the relationship between actors, the effectiveness of life of the enterprise, information and interaction based on solving the existing conflicts that arise in of interaction with the most influential actors of the internalenvironment, such as partners and consumers; classification differences in terms of their impact on marketing activities for more theoretically grounded and practically important characteristics: type of environment (external, internal conflicts), the level of complexity, the possibility of solution 'Liabilities, priority resolution; classification of factors influencing the development of the new classification attributes: of nature, essence or kontekstnist transformations patency (display) process.en
dc.identifier.citationРайко Д. В. Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 1. – С. 109-117.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4296
dc.language.isouk
dc.publisherВТД "Університетська книга"uk
dc.subjectтеорія розвиткуuk
dc.subjectвзаємозв'язокuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectвзаємодія інформаційнаuk
dc.subjectпротиріччяuk
dc.subjectсуперечностіuk
dc.subjectпартнериuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.subjectcontradictionsen
dc.titleВизначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.titleDefinition of marketing activities of industrial enterprisesen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Vyznachennia rozvytku_2011.pdf
Розмір:
248.59 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: