Публікація:
Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.

Опис

Ключові слова

маркетингова стратегія, дослідження ринку, управління підприємством

Бібліографічний опис

Анічкіна І. О. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства / І. О. Анічнкіна, Л. С. Ларка // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали 7-ї наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, November 15th, 2019. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 78-80.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в