Публікація: Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний фармацевтичний університет
Анотація
Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, дослідження ринку, управління підприємством
Бібліографічний опис
Анічкіна І. О. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства / І. О. Анічнкіна, Л. С. Ларка // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали 7-ї наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, November 15th, 2019. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 78-80.