Публікація:
Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції

dc.contributor.authorЯкименко-Терещенко, Наталія Василівнаuk
dc.date.accessioned2019-06-19T13:01:09Z
dc.date.available2019-06-19T13:01:09Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractУ статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.uk
dc.description.abstractThe article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.en
dc.identifier.citationЯкименко-Терещенко Н. В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції [Електронний ресурс] / Н. В. Якименко-Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 434-437. – URI: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/78.pdf, вільний (дата звернення 19.06.2019 р.).uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2927-7989
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41746
dc.language.isouk
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectгостинно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectметод ціноутворенняuk
dc.subjectмодель ціноутворенняuk
dc.subjectpriceen
dc.subjectprice policyen
dc.subjectpricingen
dc.subjecthospitality and restaurant businessen
dc.subjectpricing methoden
dc.subjectpricing modelen
dc.titleФормування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренціїuk
dc.title.alternativeDevelopment of price policy of enterprises engaged in hotel & restaurant business in conditions of competitionen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication55dc6c89-1c06-4d2b-a042-d10d3ab5fd39
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery55dc6c89-1c06-4d2b-a042-d10d3ab5fd39

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
2018_Yakymenko_Tereshchenko_Form_tsinovoi.pdf
Розмір:
176.07 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: