Публікація:
Модель формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Модель формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Integración de las ciencias fundamentales y aplicadas en el paradigma de la sociedad post-industrial: Colección de documentos científicos "ΛΌГOΣ" con actas de la Conferencia Internacional Científica y Práctica, 24 de abril de 2020 : Vol. 1. – Електрон. текст. дані. – Barcelona, España, 2020. – С. 62-64. – Режим доступу: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/logos/article/view/2087/1957, вільний (дата звернення 19.08.2020 р.)

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в