Публікація:
Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна
dc.contributor.authorПаймаш, А. В.
dc.contributor.authorКролівець, Ігор Валерійович
dc.date.accessioned2024-06-03T07:21:38Z
dc.date.available2024-06-03T07:21:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРайко Д. В. Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки / Райко Д. В., Паймаш А. В., Кролівець І. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 870.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77998
dc.language.isouk
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.subjectцифрові маркетингові стратегії
dc.subjectспоживча поведінка
dc.subjectспоживачі
dc.subjectбізнес-стратегії
dc.titleЕфективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2024_Raiko_Efektyvnist_tsyfrovykh.pdf
Розмір:
237.33 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: