Публікація: Аналіз стану і тенденцій розвитку інформаційного ринку України у контексті стандартів якості маркетингових досліджень
Дата
2017
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний фармацевтичний університет
Анотація
У статті розглянуто роль маркетингових досліджень у реалізації аналітичної функції маркетингової діяльності підприємств. Проведено аналіз інфраструктури служб маркетингових досліджень з визначенням основних операторів ринку та їх структуруванням. Визначено, що істотну роль в отриманні замовниками якісної інформації відіграє впровадження у практичну діяльність спеціалізованих компаній методів та процедур, що регламентовані стандартами маркетингових досліджень, основним з яких є СОУ 91.12.0-21708654-001, який було розроблено на основі EMRQS. Проведено експрес–аналіз мотивів вибору маркетингової агенції фірмами-замовниками за параметрами її ринкової сталості.
The article considers the part of marketing research in the implementation of analytical functions of marketing activity of the enterprises. The analysis of infrastructure services market research to identify key market operators and their structuring was carried on. It was determined that an essential part in getting customers quality information was an introduction to the practical activities of the specialized companies techniques and procedures which were regulated by the standards of marketing research, the main of which was the SDA 91.12.0-21708654-001 developed on the basis EMRQS. The express analysis of the motives for choosing a marketing agency by the contracting authority in the parameters of its market stability was carried on.
В статье рассмотрена роль маркетинговых исследований в реализации аналитической функции маркетинговой деятельности предприятий. Проведено анализ инфраструктуры служб маркетинговых исследований по определению основных операторов рынка и их структурированием. Определено, что существенную роль в получении заказчиками качественной информации играет внедрение в практическую деятельность специализированных компаний методов и процедур, которые регламентированы стандартами маркетинговых исследований, основным из которых является СОУ 91.12.0-21708654-001, разработанный на основе EMRQS. Проведен экспресс-анализ мотивов выбора маркетингового агентства фирмой-заказчиком по параметрам ее рыночной устойчивости.
The article considers the part of marketing research in the implementation of analytical functions of marketing activity of the enterprises. The analysis of infrastructure services market research to identify key market operators and their structuring was carried on. It was determined that an essential part in getting customers quality information was an introduction to the practical activities of the specialized companies techniques and procedures which were regulated by the standards of marketing research, the main of which was the SDA 91.12.0-21708654-001 developed on the basis EMRQS. The express analysis of the motives for choosing a marketing agency by the contracting authority in the parameters of its market stability was carried on.
В статье рассмотрена роль маркетинговых исследований в реализации аналитической функции маркетинговой деятельности предприятий. Проведено анализ инфраструктуры служб маркетинговых исследований по определению основных операторов рынка и их структурированием. Определено, что существенную роль в получении заказчиками качественной информации играет внедрение в практическую деятельность специализированных компаний методов и процедур, которые регламентированы стандартами маркетинговых исследований, основным из которых является СОУ 91.12.0-21708654-001, разработанный на основе EMRQS. Проведен экспресс-анализ мотивов выбора маркетингового агентства фирмой-заказчиком по параметрам ее рыночной устойчивости.
Опис
Ключові слова
інформаційний ринок, маркетингові дослідження, стандарти якості, українська асоціація маркетингу, ринок В2В, ринок В2С, market information, market research, quality standards, Ukrainian Marketing Association, B2B market, B2C market, информационный рынок, маркетинговые исследования, стандарты качества, украинская ассоциация маркетинга, рынок В2В, рынок В2С
Бібліографічний опис
Аналіз стану і тенденцій розвитку інформаційного ринку України у контексті стандартів якості маркетингових досліджень / М. В. Мірошник [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : зб. наук. робіт щоріч. 5-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017. – C. 60-67.