Публікація:
Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У роботі розглядаються проблеми застосування брендингу у вищих навчальних закладах. Запропоновано етапи формування бренду ВНЗ. У результаті сформовано стратегічний успіх ВНЗ при використанні брендингу.
The paper deals with the problems of branding in higher education institutions. The stages of formation of the university brand are proposed. As a result, the strategic success of higher education institutions when using branding is formed.

Опис

Ключові слова

брендинг, конкурентоспроможність, бренд, ВНЗ, branding, competitiveness, brand, university

Бібліографічний опис

Петрухнов О. В. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ / О. В. Петрухнов, Є. М. Шапран // Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 березня 2023 р. – Полтава : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. – С. 146-149.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в