Публікація:
Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглядаються проблеми застосування брендингу у вищих навчальних закладах. Запропоновано етапи формування бренду ВНЗ. У результаті сформовано стратегічний успіх ВНЗ при використанні брендингу.
The paper deals with the problems of branding in higher education institutions. The stages of formation of the university brand are proposed. As a result, the strategic success of higher education institutions when using branding is formed.

Опис

Бібліографічний опис

Петрухнов О. В. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ / О. В. Петрухнов, Є. М. Шапран // Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 березня 2023 р. – Полтава : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. – С. 146-149.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в