Публікація: Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Рекламні технології"
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Моделіст
Анотація
Сучасний світ показує та надає багато можливостей розпочати свій бізнес не застосовуючи реклами. Але відразу виникає питання: "Чи буде такий бізнес приносити прибутки і чи триватиме він довго?". Скоріше за все, відповідь буде негативною. Це пов’язано з тим, що існуюча майже на всіх типах ринків конкуренція занадто велика, а споживач просто не зможе дізнатися про ваш товар. На сьогодні реклама уявляє собою ракетоносій, що виводить товар на орбіту, тобто ринок. Тому саме рекламна діяльність є невід’ємною частиною багатьох економічних процесів. Наші реалії говорять про те, що із збільшенням конкуренції в сфері реклами, збільшується необхідність в спеціалістах, які здатні створювати та втілювати в життя сучасну, якісну і по-справжньому дієву рекламу. Мета дисципліни: ознайомити майбутніх фахівців зі світовими і вітчизняними практиками розробки та застосування рекламних технологій; дати базові знання про сучасні методи та принципи рекламування виробів і послуг, принципи роботи рекламних агентств та інших суб’єктів рекламного бізнесу; навчити студентів використовувати набуті знання для прийняття найбільш ефективних рішень в області розробки та виробництва реклами. Завданнями дисципліни є ознайомлення студентів із основними рисами рекламного ринку та управління рекламною діяльністю; з методами та технологіями розробки, проведення та оцінки рекламних кампаній та заходів.
Опис
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Рекламні технології" : для студентів заоч. форми навчання спец. 75 "Маркетинг" / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Моделіст, 2021. – 14 с.