Публікація:
Вибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем торгівельних підприємств: проблеми та шляхи вирішення

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Пороги

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Експертним методом перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу чотирьох CRM-систем: Terrasoft Creatio, Bitrix24, AmoCRM, «Мегаплан». Визначено найбільш оптимальну CRM-систему для управління торговельними підприємствами України. Процес впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговельним підприємством умовно поділено на три етапи: 1) підготовчий етап, 2) етап впровадження, 3) етап вдосконалення. В рамках кожного етапу конкретизовано рекомендовані заходи. Визначено перспективні напрямки вдосконалення CRM-систем на торговельному підприємстві. Розглянуто світові тенденції розвитку ринку CRM-систем. Наведено методичну та практичну цінність результатів дослідження.

Опис

Ключові слова

вибір, впровадження, вдосконалення, CRM-система, торговельне підприємство, методика рейтингової оцінки, експертний метод, інформаційна система, світові напрямки удосконалення, світові тенденції розвитку, автоматизація бізнес-процесів

Бібліографічний опис

Білоцерківський О. Б. Вибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем торгівельних підприємств : проблеми та шляхи вирішення / О. Б. Білоцерківський // Держава, галузі, підприємства, бізнес : реалії і тенденції економічного, інформаційного та технічного розвитку : монографія / ред.: Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріна. – Дніпро : Пороги, 2020. – Розд. 5.2. – С. 305-312.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в