Публікація: Організаційні структури мережевого бізнесу
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Доведено, що організаційні форми мережевої моделі характеризуються організаційною мобільністю і доцільністю, що дозволяє мережевим структурам перерозподіляти активи і підвищувати вартість наявного майна. Таким чином, мережева мережа пропонує нетрадиційний погляд на потенційні результати мережевих структур.
Опис
Ключові слова
торгівля, мережевий бізнес, ринок, споживачі, маркетинг, підприємства
Бібліографічний опис
Глізнуца М. Ю. Організаційні структури мережевого бізнесу [Електронний ресурс] / М. Ю. Глізнуца, С. Е. Кучіна, П. Г. Перерва // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 27–28 березня 2024 року) = Network business: formation, problems, innovations : materials 14th Intern. sci. and practical internet conf. (Poltava, March 27–28, 2024). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 118-120. – Отримано з http://www.commerce.puet.edu.ua/files/conf-issues280324.pdf, вільний (дата звернення 21.05.2024 р.).