Публікація:
Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ВВП "Мрія"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

діяльність підприємницька, школа вища, маркетинг, імідж, потенціал мотиваційний, менеджмент стратегічний

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами / В. Я. Заруба, О. М. Сіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовтня 2009 р. – Суми : Мрія, 2009. – С. 62-64.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в