Публікація:
Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-17T11:56:38Z
dc.date.available2014-02-17T11:56:38Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationРайко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Економічна. – Донецьк : ДонНТУ, 2008. – Вип. 34-3 (138).uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4192
dc.language.isouk
dc.publisherДонецький національний технічний університетuk
dc.subjectстратегія проактивнаuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectаналіз комплекснийuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.titleПроцес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”uk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Protses stratehichnoho upravlinnia_2008.pdf
Розмір:
430.08 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: