Публікація: Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”
Дата
2008
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Донецький національний технічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегія проактивна, менеджмент, продукція, діагностика, аналіз комплексний, споживачі
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Економічна. – Донецьк : ДонНТУ, 2008. – Вип. 34-3 (138).