Публікація:
Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”

Ескіз

Дата

2008

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Донецький національний технічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія проактивна, менеджмент, продукція, діагностика, аналіз комплексний, споживачі

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі "споживач – підприємство – партнер" / Д. В. Райко // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Економічна. – Донецьк : ДонНТУ, 2008. – Вип. 34-3 (138).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в