Публікація:
Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії

dc.contributor.authorУдянська, Галина Михайлівнаuk
dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївнаuk
dc.date.accessioned2015-04-06T12:20:58Z
dc.date.available2015-04-06T12:20:58Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractУ роботі представлена математична постановка задачі оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії. Завдання оптимізації рекламних витрат представлено як завдання розроблення плану рекламної кампанії, спрямованого на максимізацію прибутку, котрий отримано від реалізації рекламованого товару, при обмеженому рекламному бюджеті, або на максимізацію кількості рекламних контактів із представниками цільового сегменту. Проблема оптимізації рекламної кампанії сформульована у вигляді задачі цілочисельного програмування.uk
dc.description.abstractAn article describes theoretical principles of optimizationof an advertising budget of an enterprise. It describes on how to build and to use a model to optimize advertising costs while designing a campaign. An optimization task of advertising could be an advertising campaign development that aims to increase a total volume of company’s goods sales limited with an advertising budget. An advertising optimization task is formulated in the form of a linear integer programming. An optimization problem of an advertising budget is formulated as maximizing profits derived from a promoted product sale. An increasing of a company’s profit is not an endpoint and a campaign is evaluated by communicative efficiency. In this case an optimization of acommunication component is considered, e.g. to maximize a number of advertising contacts with representatives of a target segment.en
dc.identifier.citationУдянська Г. М. Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 65 (1107). – С. 91-94.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13999en
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectзадача лінійного програмуванняuk
dc.subjectоптимізація рекламних витратuk
dc.subjectрекламні контактиuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectadvertising budgeten
dc.subjecttask of a linear programmingen
dc.subjectadvertising expenses optimizationen
dc.subjectadvertising campaign planningen
dc.titleМетоди оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампаніїuk
dc.title.alternativeMethods of optimization of advertising budgets when planning an advertising campaignen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_HPI_2014_65_Udianska_Metody.pdf
Розмір:
296.41 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: