Публікація: Аудит маркетингової товарної політики підприємства
Дата
2018
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
якість товарів, конкурентоспроможність, оцінювання продуктів, прибуток
Бібліографічний опис
Кучіна С. Е. Аудит маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 176.