Публікація:
Аудит маркетингової товарної політики підприємства

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

якість товарів, конкурентоспроможність, оцінювання продуктів, прибуток

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Аудит маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 176.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в