Публікація:
Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

відновлення туристичної галузі в Україні, маркетингові інструменти, безпечний імідж країни, ефективна маркетингова стратегія

Бібліографічний опис

Ковальова В. О. Маркетингові інструменти для відновлення туристичного бізнесу в Україні після війни [Електронний ресурс] / В. О. Ковальова, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 103-106.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced