Публікація:
Оцінка попиту в продукції

Ескіз

Дата

2005

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Проаналізовані сучасні підходи в області потреби та цінності продукції. З урахуванням напрямків її використання розкриті поняття "потреба", "цінність". Розроблено модель оцінки попиту в продукції.
The analysed modern approaches in the field of requirement and values of production. In view of directions of its her use the opened concepts "requirement", "value". The model of an estimation of demand in production is developed.

Опис

Ключові слова

попит, потреби, запити, цінність продукції, фізіологічні потреби, соняшникова олія, норми витрат, ціна, доходи населення

Бібліографічний опис

Жадан Т. А. Оцінка попиту в продукції / Т. А. Жадан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2005. – № 4. – С. 3-12.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в