Публікація:
Підсумки Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Підсумки Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі / А. Б. Зубкова // Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта" (SIDEC 2013) : матер. V Ювілейної міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., Алушта. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 242-244.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в