Публікація:
Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2018-10-22T09:12:39Z
dc.date.available2018-10-22T09:12:39Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractВизначено основні напрями проведення кабінетних досліджень в мережі інтернет, систематизовано методичний інструментарій роботи з маркетинговою інформацією в мережі Інтернет.uk
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Специфіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернет / Л. С. Ларка // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 5 жовтня 2018 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – Вип. 1. – С. 248-249.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464ru
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38026
dc.language.isouk
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectкабінетні дослідженняuk
dc.subjectінтернетuk
dc.titleСпецифіка проведення кабінетних маркетингових досліджень в мережі Інтернетuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Larka_Spetsyfika_provedennia_2018.pdf
Розмір:
601.41 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: